Conform legislatiei in vigoare, PFA-urile nu au obligativitatea sa aiba un specialist pentru tinerea evidentei contabile. De acest lucru se poate ocupa insasi persoana fizica, dar recomandarea noastra ar fi sa se incheie un contract macar pentru consultanta fiscala.
De ce? Deoarece un expert contabil este mereu informat si cunoaste toate modificarile legislative ce ar avea impact asupra PFA-urilor, iar in ultima vreme legislatia se schimba intr-un ritm accelerat. Pe termen lung, un expert contabil nu reprezinta doar un cost pentru PFA, ci o investitie.
Ce avantaje aveti daca incheiati un contract cu societatea noastra?
Va scuteste de grija depunerii declaratiilor si a termenelor acestora, pentru a caror intarziere sau nedepunere se dau amenzi semnificative
Va asigura informarea cu privire la sumele de plata si scadentele acestora, pentru a evita majorarile si penalitatile de intarziere
Va tine actualizat cu orice modificare legislativa astfel incat sa stiti exact ce aveti de facut cu afacerea dumneavoastra si ce acte nu trebuie sa lipseasca din contabilitate
Va ajuta sa va optimizati costurile cu impozitele prin aplicarea de facilitati/deductibilitati pe care le poate avea un PFA
Va reprezinta sau va asista in caz de control de la ANAF
Va rezolva problemele legate de adresele de la ANAF sau ridicarea documentelor necesare de la acestia ( certificate de atestare fiscala, decizii de impunere,etc.)
Economisiti timp prin faptul ca venim si ridicam documentele de la sediul dumneavoastra, fara a va mai pune pe drumuri
Va puteti dedica exclusiv activitatii dumneavoastra, deoarece va intocmim noi toate registrele obligatorii
Daca doriti sa primiti o oferta persoanalizata, va rugam sa faceti o Cerere de Oferta.